ska ta tag i det !

designen är lång ifrån färdig
behöver lite nya bilder dock inte på mig och hästen denna gången då detta är en blogg om allt möjligt . någon som har lust att fota lite bilder och ordna en design ? skulle vara super gulligt då jag inte hinner fixa med det nu . men hinner ställa upp på att fotograferas säg bara till var och när . vet annars en person som kanske skulle vilja fota om ni inte har möjlighet till det utan bara fixa design :) oj lite rörigt men min hjärna has fall to sleep . bilder till bloggen kommer såfort dom ligger inne på datan rensade den för ett tag sen om det nu är någon som undrar vilket jag inte tror . 
puss  


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är arbetslös så kan både fixa design och fixa bilder till dig när som helst. Fast bra om du säger vad för bilder du vill ha. Sen vill jag faktiskt fota dig och hästen en dag :)



Zorro börjar bli riktigt fin nu förtiden :)

2010-10-06 @ 08:24:33
URL: http://fotoesset.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0