Josse är hemma

wihoo äntligen .
haha eller nja hade gärna stannat kvar i London några dagar till ;)) var verkligen super fint där och mycket att göra . Hade fått en kommentar om vad jag tyckte om fotbollen , haha och ja det var faktiskt väldigt häftigt en riktig upplevelse inte precis som att gå på fotboll här . fick handlat några saker men inte så mycket för tiden räckte inte till , tyvärr . men blev 2 Linnen , keps , armband tror det blev ca 800kr och sen handla jag även ett par convorse eftersom dom endast kostade 450kr där :)) hade tänkt slänga upp några bilder på sakerna imorgon och även lite bilder från resan för jag pallar verkligen inte nu .

inlägget är nog väldigt rörigt och ja gramatiska saker släng er i väggen jag är för trött för att bry mig , pusss

Kommentarer
Postat av: SOFIE

SV: Absolut! hör av dig till mig på [email protected]

2010-08-04 @ 10:59:08
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0