hejj ((:

denna helgen har jag inte haft tid att uppdatera :))
har haft fullt upp kan man säga . men har spenderat mycket tid i stallet . har ridit newada nu 2dagar i red ( fredag & lördag ) och serriöst min häst är fan bäst :´) hon går så himlans bra nu för tiden ! allting bara rullar på lixom , i fredes var hon riktigt fin men igår det slog allt ! , gaalet fin var hon :)) <3

har städat sadel & foderkammaren och slängt en massa skit . , har lite saker som jag inte använder som ja funderar på att slänga då det ändå är för litet för newada så får väl fixa det snart då jag vill göra plats till lite nya saker - man kan aldrig få för mycket , bara för lite plats ;)) pusss

älska hästen älska låten ! (L) 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt att höra :D Jo, jag kommer gärna ut och fotograferar. Men jag ska åka till Menorca den 2:e sept och kommer hem den 9:e sept. Den 10:e sept åker jag till Båstad över helgen sen är nästan alla helgdagar bokade för september. Eventuellt söndagen den 19:e sept eller fredagen den 17:e sept skulle passa.

Hittade en billigare gård med mer mark i Hässleholm. En uber söt gård. Vill faktiskt köpa den, men har inte pengar :(.

Om ni ska köpa gården, ska ni då flytta ut där också?

2010-08-30 @ 15:50:41
URL: http://fotoesset.se/
Postat av: Sofie

Aha, okej. Ska ni bygga om i stallet?

2010-08-30 @ 16:01:56
URL: http://fotoesset.se/
Postat av: Anonym

bloppis på bloggen nu, kika gärna in :D

2010-08-31 @ 16:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0