Haha Jag lever fortfarande ;))

men har haft problem med båda datan o mobilen .
dock så klyddar mobilen fortfarande men smsa kan ja , tuur ;) medans snacka i den är lite svårare då jag inte hör ett dugg av vad ni säger . nä blir väl att lämna in den på lagning snart .
var i stallet för en stund sen var ju tänkt ja skulle rida ett dressyrpass - markarbetespass idag men vädert rent ut sagt hindra mig . sån äcklig värme så det finns inte . och så tänkte jag men ja longerar henne lite idag och rider ett pass imorgon men nu ska det tydligen bli värsta ovädert imorgon . hatar detta jäkla väder . på tal om något helt annat så har jag fortfarande inga bilder men ska fixa nya .

Nu blir det att hoppa in i duschen med musiken på högsta volym vi hörs efter det :)
dagens mest spelade låt kommer dyka upp om några minuter .

Kommentarer
Postat av: Emma

vad har du för mobil ? :)

2010-08-16 @ 22:26:02
Postat av: emma

är den bra?

2010-08-16 @ 22:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0