Ge mig (a)

buhu men som vanligt är det en sak som sätter stopp för det .  
ett tag fundera vi ju på att köpa hund men nä tydligen inte som vanligt . Skulle kunna göra nästan vad som helst för att få en sån här liten krabat . ajja får väl spara lite pengar . kan ju inte köpa både häst och hund samtidigt eller det blir kanske så att ja inte köper något av det för spara är inte min starka sida . får se nu i slutet av augusti hur allt blir det är då jag får reda på det mesta av min framtid känns det som :) mer om det imorgon .

Jag vet om att jag hade klarat att ha en egen , när jag väl bestämmer mig för att klara det då vet ja att ja kan . varför förstår ni inte ? Litar ni inte på mig  ? , jag börjar faktiskt tveka nu .


bild lånad här ifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0