förlåt

har inte hunnit blogga - eller haft lust .
men har lovat mig själv att jag ska börja igen för nu har jag haft min paus och that´s it lixom ;)) kan ju sammanfatta lite kort vad jag gjort .

har tillbringat en hel del tid i stallet och min häst sköter sig bättre än bäst . biig love till henne . igår stack jag hem till Jennie vid 6 och där spenderade man kvällen tillsammans med cicci , alex , Linn , oskar och jennie såklart ;)) . och sen lite senare kom tompa , danne , jakob och någon ? haha . kom hem vid 1 och skulle upp igen vid 6 snacka om att jag var dööd imorse .
men skulle ju träffa Liina för vi skulle rida ner till skogen , och vilket jäkla äventyr det blev shiiet säger bara - det som hände i skogen stannar i skogen ;)) nä okejj jag måste faktiskt berätta en sak - sorry lina - när vi väl var där nere så skulle vi bort till dammen och ja bada lite med hästarna eller ja inte bada kanske men ni fattar , och newada gick i efter en stund och var helt överlycklig men amadeus stoor vägra så lilla lina fick sig ett dopp hahaha som jag garva . stackarn blöt från topp till tå . <3 bilder kommer sen när jag hittat sladden .

blir väl snart att dejta kudden då man ska upp tidigt imorgon och fodra hästarna och släppa ut dom . ska göra det hela veckan all by my self . nä nu ska jag inte trötta ut er . vi hörs imorgon . pusss

okej en sak till designen är lite ändrad som ni kanske märker men är inte hundra procent färdig :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0