centan :)

kom precis hem efter en liten shoppingtur .
med mammi . blev lite nya kläder - idrotten . och sen ett par inlägg till mina hälar då jag har fått jätte ont i dom eller det har ja haft länge men det kommer och går men förtillfället är det extremt ! sen käka man på donken haha har inte ätit där på ett bra tag kan ja säga .

skolan idag var väl helt okej , :)
 visst lektionerna är ju inte roliga precis men man får träffa vännerna igen visserligen har man träffat en hel del på lovet men ja ni fattar (y)

och sen hände en lite sak idag som nästan skrämde skiten ur mig , newada halka i stallgången - gick omkull :o skiit hon blev lika paff som jag men kände igenom henne och kolla om hon halta eller något men hon visa ingenting , tuur ! men får hålla lite koll nu dom närmsta dagarna . hoppas inte det är någonting .

nu har jag  stuff to do ;) hörs senare . pusss

hitta en gammalbild på mig och damp katten haha .  (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0